GirlAlexandra

Alla inlägg den 23 december 2012

Av girlalexandra - 23 december 2012 12:36

Halloj Ja eftersom att det är dan före dopparedagen så tänkte jag att jagskulle bjuda på en juldikt jag kommit på själv jag suger på att göra "juldikter men jaja jag skriver typ alltid "jaja" Nej nu får jag sluta skriva det och ni ska få läsa min juldikt här kommer den: När första snön faller blir jag kall jag känner hur det börja lukta pepparkakor och lussekatter i husen Redan!? Sen så märker jag att tiden går fort NU är det jul! Ja som sagt jag suger på att göra "juldikter" det var denna korta korta "juldikt" men ha en trevlig underbar strålande bra rolig (och tusen saker till)Dag Hejdå //Karro

Presentation


Hej jag är en tjej som gillar att dansa,vara med kompisar och sjunga jag kommer skriva om min vardag fortsätt gärna att läsa min blogg för då betyder det guld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GirlAlexandra

 

GirlAlexandra

GirlAlexandra

GirlAlexandra~

GirlAlexandra~

Gästboken 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards