GirlAlexandra

Alla inlägg under november 2012

Av girlalexandra - 30 november 2012 15:36

Hejsan nu är det vinter jaaa det snöar o snöar så man kan göra snöänglar,

snögubbar åka pulka m.m Nej men nu ska vi prata om min dag jag har varit i skolan

o på rasten så skulle ja o min bff se om lite snö i vatten blev en isbitt (Det var dagen innan vi kom på det) men det blev inget lite tråkigt men men man ska ju pröva nån gång

sånt är livet! i tisdags så följde min bff (bästa vän) med mig hem vi hade så

jätte kul. vi gjorde videos o kolla bloggen,youtube o massa sånt jag har redan

skrivit det i ett annat innlägg så ni får kika in där o läsa! Men ha det bra nu

//Alexandra


Av girlalexandra - 27 november 2012 17:56

Min bff o jag har haft jätte kul vi har spelat in många videos ksk kommer en på bloggen vi får se//Kram Alexandra

Av girlalexandra - 27 november 2012 15:21

Hejsan alla min bloggläsare! Ja sitter här med min bff o har kul.

Vi ska kolla på bloggar o youtube //Kram Alexandra  

Av girlalexandra - 26 november 2012 14:45

Hej här kommer lite bilder!

Av girlalexandra - 25 november 2012 15:59

Hejsan på er alla mina bloggläsare! sitter o äter godis nu

Mums. Ska gå in på msp snart. Men aja ha det gött nu så kram

Hejdå   

Bff

Av girlalexandra - 25 november 2012 14:22

hej Jag har en underbar bff hon är snäll söt rolig

cool.  Vi har så mycket gemensamt. Ja bara älskaaaaar henne.

  Puss på dig min bff.♥♥♥♥♥♥♥♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej som gillar att dansa,vara med kompisar och sjunga jag kommer skriva om min vardag fortsätt gärna att läsa min blogg för då betyder det guld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GirlAlexandra

 

GirlAlexandra

GirlAlexandra

GirlAlexandra~

GirlAlexandra~

Gästboken 

Gästbok


Skapa flashcards