GirlAlexandra

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Fredags testet

Av girlalexandra - 21 december 2012 14:29

Halloj/Hej alla läsare! Jo,det är ju fredag så jag tänkte göra fredags testet Temat är: blogg&webb så vi sätter igång! Fråga 1: vilken är din favoritsajt? A: Cute overload B: Twitter C: Facebook Fråga 2: Vad gör du mest online? A: läser nyheter och skvaller B: snackar med kompisarna C: Kollar på gulliga bilder och video. Fråga 3: Vilka bloggar läser du? A: Mina kompisars bloggar B: Bloggar med söta bilder C: De största bloggarna för att ha koll. Fråga 4: Om du hade en blogg,vad skulle det då vara för blogg? A: En skvaller blogg full av smaskigt skvaller. B: En modeblogg med dagens Qutfits. C: En inspirationsblogg med vackra och gulliga bilder. Förlåt att jag inte skriver mer frågor men det här blir ett super duper långt innlägg fortsätter med frågorna sen tar bara en paus från skivandet haha.. Nej men jaja Ha det bra så länge //Karro ps. Råka skriva Fråga 4: på den frågan som var på nummer 5 så ville bara säga det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av girlalexandra - 12 januari 2013 17:52

Halloj nu har jag en ny blogg den heter: Http://Catycatsy.blogg.se så ni kan läsa den. vi ses där //Karro ...

Av girlalexandra - 12 januari 2013 12:22

Hej jag tänkte byta blogg kommer antingen ha bloggplatsen.se eller blogg.se  när jag skapat bloggen kommer jag att säga det! ville bara säga de hejdå//Karro   ...

Av girlalexandra - 9 januari 2013 15:11

Hej,om ni undrar varför det blir lite ja vad ska man säga men lite konstigt på bloggen är det för att jag håller på att fixa en ny header liksom ''Headerfix'' som står i rubriken,haha! jag har inget mer att säga bara att jag ska fixa en ny ''head...

Av girlalexandra - 1 januari 2013 16:13

Förlåt för jag inte har bloggat  men jag ska blogga ganska ofta nu! och skärpa mej lite! men jaja nu är det 2013!!!!!! Det känns så så.. jag vet inte men nytt åriallafall  men nu ska jag se på lite youtube videos och ta det chill. Nu kommer en craz...

Av girlalexandra - 23 december 2012 12:36

Halloj Ja eftersom att det är dan före dopparedagen så tänkte jag att jagskulle bjuda på en juldikt jag kommit på själv jag suger på att göra "juldikter men jaja jag skriver typ alltid "jaja" Nej nu får jag sluta skriva det och ni ska få läsa min jul...

Presentation


Hej jag är en tjej som gillar att dansa,vara med kompisar och sjunga jag kommer skriva om min vardag fortsätt gärna att läsa min blogg för då betyder det guld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GirlAlexandra

 

GirlAlexandra

GirlAlexandra

GirlAlexandra~

GirlAlexandra~

Gästboken 

Gästbok


Skapa flashcards